A keresőmarketing költséghatékony kell legyen

A keresőmarketing stratégiája

Csak akkor fejleszthetünk ki sikeres AdWords kampányt, hogyha tisztában vagyunk az ilyenkor előforduló szakkifejezésekkel. A keresőmarketing alatt az ügyfelek és olykor az ügynökségek is mást értenek.

Ezeket az eltéréseket érdemes minél előbb tisztázni, hogy a későbbiekben ne érjenek minket kellemetlen meglepetések. A keresőmarketing alapvető lényege, hogy a fogyasztókkal a lehető legegyszerűbb és leggazdaságosabb módon közöljék a különféle termékinformációkat. Egy jól kialakított kampány során ilyenkor felkelthetjük még a passzív érdeklődőknek a figyelmét is.

A keresőmarketing nem foglalható össze annyiban, hogy keresőoptimalizáció, mivel még sok mást is tartalmaz, többek között a különféle AdWords beállításokat. Éppen ezért tisztázni kell már az elején, mert gyakran keveredik a közösségi marketinggel, ami viszont csak egy része a keresőmarketing fogalmának.

Az egésznek a lényege a keresőkben való megjelenésben központosul. Akkor mondhatjuk sikeresnek, hogyha egy vállalkozás kulcsszavaira rákeresve, azok a lehető legjobb pozícióban bukkannak fel.